donderdag 21 augustus 2008

Het begint

Hallo, mensen!
Ik heb dit blog aangemaakt om er mijn verhalen in delen te posten. Ik had van meerdere mensen gehoord dat mijn verhalen niet al te slecht waren, en toen kwam het idee bij mij op om het in chronologische volgorde op een site te plaatsen.

Ik ben pas 15, dus mijn stijl moet zich nog ontwikklen, en waarschijnlijk zal het meerdere malen aangepast worden. Maar hier komt in ieder geval het huidige verhaal te staan.

Ik begin met 1 verhaal, het begin van mijn fantasy-boek, in de oude vertrouwde Middle-Aged-stijl. Ik ben nog maar in het begin bezig, dus veel is het niet, maar hier een samenvatting wat er gebeurt:

Torrvyll is op weg met zijn oudere broer Nuyvrill, als ze in de bergen plots worden aangevallen door kwaadwillende Scherka's. Ze verweren zich dapper, maar de Scherka's zijn in het voordeel. Als Torrvyll ontwapend tegen de muur aan komt te staan lijkt alles verloren, maar plots wordt hij te hulp gesprongen door een onbekende, gehuld in een gewaad. De Gedaante drijft de Scherka's terug en leidt Torrvyll en zijn metgezellen naar een vreemd volk, wat leeft in een gigantische grot hoog in de berg. Maar daar gaan vreemde verhalen in de rondte, en Torrvyll komt de mysterieuze Gedaante daar tegen. Wat is er allemaal aan de hand? En wat zal de rol van de twee broers zijn in wat er nog moet komen?

Tot nu toe zal alleen dit verhaal hier gepost worden.
Ik wens u veel leesplezier, en mailen mag. ;)

xX & BB, Yuni

Geen opmerkingen: